عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 5 مهر 1399
بازدید : 75
نویسنده : زینالی

دو ویژگی ذکر شده باید در وکیل انتخابی شما باشد تا با دانش و اطلاعات حقوقی و همچنین سابقه خود بتواند در دادگاه پرونده را به خوبی پیش ببرد.

یک وکیل حقوقی خوب باید دانش حقوقی متناسب با نوع حرفه خود را داشته باشد. با توجه به وسیع بودن حوزه وکالت املاک، وکیل انتخابی باید با قوانین و مقررات در این زمینه و نظرات دکترین حقوق و همچنین روال در دادگاه ها و آرا وحدت رویه ی مربوط به آن آشنایی داشته و بتواند از پرونده دفاع کند.

یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل ملکی تجربه و سابقه وی در این زمینه است چرا که وکلای ملکی با سابقه در این زمینه شانس بیشتری برای برنده شدن در پرونده دارند.

وکیل ملک

ضرورت وجود وکیل ملکی

نحوه طرح دعوا و شکایت در دعاوی کیفری و حقوقی، در روند رسیدگی به پرونده حائز اهمیت است چرا که تغییر منفعت و یا ضرر در پرونده را تعیین می کند. بنابراین عدم حضور ملکی مجرب پیش هر اقدامی جهت نتیجه بهتر لازم است.

در دعاوی ملکی ممکن است حقوق طرفین جا به جا شود روند رسیدگی به پرونده دچار اختلال و یا کند پیش رفتن آن شود برای همچنین مواردی و یا پیشگیری از آن با یک وکیل قبل از روند پرونده مشورت کنید.

برای مثال در مواردی که فردی ملکی را تصرف کرده باشد با دعاوی حقوقی و دعاوی ملکی می توان دعاوی را مطرح کرد و تنها یک وکیل خبره در این زمینه می تواند تشخیص دهد که کدام دعاوی را مطرح کرد.

یک وکیل ملکی خوب زمان شناس است یعنی زمان مناسب برای ارائه ادله خود را می داند و برای گرفتن حق موکل خود می داند که چه زمانی اظهارات خود را به نفع موکل مطرح کند و حق او را ضایع نکند.

جمع بندی

روند رسیدگی به پرونده های قضایی متاسفانه پروسه ای طولانی و زمان بر است بنابراین یک وکیل متخصص در هر زمینه مانند وکیل ملکی میتواند کمک به سزایی به شما کند. برای پیدا کردن بهترین وکیل ملکی پیشنهاد میکنم به این صفحه (https://www.sena2015.com/v/property-lawyer.html) مراجعه کنید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفتر وکالت (بنیاد بین المللی حقوقی سنا) و آدرس lawsena.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 5858
تعداد مطالب : 273
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com